fredag 1 mars 2013

Vimplar

Jag har snöat in på vimplar!!! Har inte haft några förut om gillat när andra använt dem. Så nu har jag både två vimpel-stämplar och en dies :)

Så fort jag fick hem min dies så var jag ju så klart tvungen att testa den:
 Knåpade ihop ett kort med papper från Inkido där jag använde både bak- och framsidan. Å så färgade jag in lite sprickor med hjälp av en mask från Prima.



 Klippte ut en tag färgade in kanterna och knöt en lite skrynklig HugSnug-rosett.



 Å så vimpeln. Diesen kommer från Joy Crafts.

Ordet KRAM fick plats på vimplarna och lite Glossy Accent på bokstäverna.



 Fiiiina bulliga blommor i råååååsa fick det bli!



En vintage-bild från Sagen Vintage Design, en del av de här bilderna skiftar lite svagt i färg och denna som jag valde har lite rosa på rosorna.


Gissar att en del av er har skönt sportlov denna veckan, ska ni hitta på något kul?

2 kommentarer:

  1. WOW så underbart ljuvligt....jättefint dekorerat allting :) Ha en fin vecka! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  2. underbart ljuvligt kort....härligt med rosa..
    kram

    SvaraRadera