onsdag 27 februari 2013

Dies-förvaring

Jag är med i en grupp på Fejjan där det tipsas om förvaring för alla våra älskade scrap-produkter. Jag hittade ett där fantastiska Sari tipsade om sin dies-förvaring och jag blev förtjust så jag bestämde mig för att ändra min.



Tidigare har jag haft alla mina dies i spellbinder-böcker som jag själv knåpat ihop. Jag har haft mina böcker i många år, men ju fler dies jag fick så blev jag mer och mer missnöjd. Dels för att det gick åt så många böcker och tog då stor plats och dels för att diesen inte alltid stannade kvar på plats.

Så nu ser min förvaring ut så här i stället:
Rååååsa, fina, små plastbackar. Finns även lock till ifall man ska på träff eller så.



Jag har skurit till kartongark som jag har som skiljevägg för att lätt kunna hitta det man letar efter.



 Även till själva fickan har jag skurit till kartong för att det ska bli lite stabilare.



 På baksidan har jag använt de magnetiskta övningskörnings-skyltarna som jag hade i böckerna tidigare.
Funkar toppen, är så nöjd!!



Hur förvarar ni era dies?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar