fredag 15 februari 2013

Alla hjärtans dag

Här kommer det andra kortet som jag visade hos Pysseldags i måndags.

Efter som det ju inte är långt kvar till Alla hjärtans dag nu så jag passade på att göra ett kort till det:
 Flickan är en gratisstämpel som jag hittat på nätet och sedan färglagt med Prismacolor-pennor.



 Denna gång fick stämpeln sitta på en "gammal" papyrusrulle. Om man tittar noga kan man se att efter jag färgat in rullen har jag stänkt lite vatten över så det bildats små fläckar.



 Utstansat med kantstans runt hörnen och ett pärlband runt motivet.

På den här bilden ser man oxå ganska tydligt 3d-lacken på hjärtanen :)



Blommor och en bit spets fick räcka som dekoration den här gången.


Det här kortet har jag postat till en kär vän!

2 kommentarer:

  1. Så mycket vackert du skapat sedan jag sist var hos dig. Detta kortet är underbart, så härliga färger och så fint dekorerat! Ha en fin dag! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  2. Så fint kort du gjort! Så fint dekorerat. Helt underbart!

    Ha det bra! kramis Pernilla

    SvaraRadera