torsdag 30 augusti 2012

Bandana!

Gillar verkligen den här Bandana-tekniken! Den är rolig, går ganska fort att göra och blir himla
fräckt resultat :)

Så idag visar jag mitt sista kort hos Pysseldags i bästa Bandanatekniken:


Jag passade på att använda så gott som alla stämplarna (Fransk skylt, avlång fransk skylt, penslar, kaffefläck och siluett lekande barn) jag fick i mitt fiiiiina DT-paket :)

Stämplade och embossade alla motiven, där av att jag inte använt vit penna oxå som det egentligen ska vara.



Å så fick den här utomordentligt fräcka stämpeln huvudplatsen mitt på kortet!!

En utstansad fjäril, lite rivna kanter och blingbling senare var kortet färdig :)



2 kommentarer:

  1. Jätteläckert! Bandana-tekniken är riktigt rolig, plus att det blir så fint. :)

    Kram

    SvaraRadera