måndag 5 oktober 2009

Massa KAOS:er och en utmaning :)

Idag har jag postat massa KAOS:er!! 7st har jag postat och jag ligger fortfarande ett par back, men de är på gång :). så i morgon hoppas jag på att det är många goa tjejer som får lite rolig post. Jag tänker inte tala om vilka jag skickat till nu, för jag vill att det ska vara en överrasking...

Tycker det är ganska kul att göra KAOS:er faktiskt. Det är ju liksom inte till något speciellt tillfälle så man kan göra dem precis som man vill, testa nya tekniker och utmana sig själv.

Här kommer då bildbevis på de 7 som nu är skickade:

Nr 1:

Här har jag distressat och embossat friskt, så rooooligt :) Och gjort en egen rosranka oxå...

Nr 2:Jag bara älskar den här stämpeln så den var tvungen att få vara med på en av KAOS:erna. Blått är ju en färg som jag inte scrappar så ofta i annars.

Nr 3: Denna var rolig att göra. Jag har stansat en ut en cirkel med min spellbinder i mönsterpappret och sedan lagt ett annat papper under. Jag har även fäst en bit pärlfloss runt cirkeln. I nedre högra hörnet har jag embossat med distress embossingpulver, men det syns lite dåligt på bilden.

Nr 4:Hihi, den är är ju egentligen inte min stil alls, men den skulle till en tjej som tröttnat på Vintage så då fick jag ju en utmaning att göra något annat :)

Nr 5: Så vackert stämpelmotiv och lekt med distresser igen :)

Nr 6:Här är det mer distresser, embossing och även lite crackle paint. Visst är väl fågelmasken underbar?

Nr 7:

Och så den sista, här har jag lekt med mina Alcohol inks. Det är en skojig teknik som inte används så flitigt som den borde tycker jag :)

Vilken tycker ni bäst om ?

Rubriken utlovade ju en utmaning/award oxå. Som ni vet brukar jag ju inte hoppa på sånt, men den här kom från självaste Essmo, och var så himla rolig att jag inte kunde motstå den...

Men awarden följde en lite utmaning oxå, man ska skriva 10 saker om sig själv... Hmmm... tänk...

  1. Jag köper mer scrapsaker än jag gör av med :)
  2. Hela vår familj spelar WOW, jag oxå...
  3. Jag är otroligt kräsen med maten
  4. Älskar lakrits och chokladpraliner
  5. Värdelös på att putsa fönster
  6. Trivs bäst hemma
  7. Har färgat håret sen jag gick i sexan
  8. Har tagit bort blindtarmen
  9. Barnsligt förtjust i presenter
  10. Vill såååå gärna ha en hund

Ja det var 10 helt onödiga saker att veta om mig :)

Återkommer med vilka jag skickar vidare till... Nu ska jag gå och förbereda lite lunch och sedan krypa upp i soffan framför Greys Anatomi med min lunchtallrik i knäet...


Kram på er!
BellaMio

8 kommentarer:

  1. *fniss* superkul å läsa lite saker om dig!=)
    Vilka URSNYGGA kaosar!! Shit pomfritt! Lycklo dom som får dessa! Gillade bäst nr 6, fast ALLA är verkligen KANONsnygga! Grymt bra du är!
    kram kram!!

    SvaraRadera
  2. Hej:) Dina KAOS Awards är SUPER FINA och dom som får ta i mot dom kommer bli så glada det är jag säker på:) Det fanns mycket fint här hos dig också att titta på så tack snälla:) Tack för besöket och din kommentar hos mig det gjorde mig glad:) Kramis från lilla pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  3. Helt underbart vacka kaos awarder du skickar ut. Dom kommer bli överlyckliga dom som får det.
    Sitter nu igen på hotellet i Farsta och vi har fått en del gjort i dag.
    Tog bilen upp denna gången för då får vi även med saker hem.
    Ha det bäst min vän. Kram Louise

    SvaraRadera
  4. Ojojoj... OM DU VISSTE hur rörd jag är nu........ Jag fick tårar i mina ögon när jag fick post idag. VILKEN ÖVERRASKNING.. O vilket UNDERBART KAOS kort jag fick... Såå lycklig blev jag o varm i hjärtat. Jag fick av DIG, ska ju vara tvärtom jue!!!

    Tuuuusen tack !!! <3

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  5. Tack snälla goa BellaMio! Jag blev så överraskad och glad idag när jag hämtade posten. Min första KAOS! Det trodde jag aldrig. Och så jättegulligt du hade skrivit. Då fick jag faktiskt tårar i ögonen.
    Kram och miljoner tack!!!
    Pippin

    SvaraRadera
  6. Söta goa Mio, vilken överraskning som väntade mig när jag kom hem efter en lång dag idag, ett så vackert kort, tusen tack söta rara!
    Kikade in igår och beundrade dina fina KAOSar men kunde ju aldrig tro att jag skulle få en... Det gjorde mig väldigt glad och rörd.
    KRAAAM!!!

    SvaraRadera
  7. Tack! Jag blev så glad, rörd och mållös.. Du har gjort ett underbart vackert kort till mig.. Tack så jättemycket! Hade inte väntat mig en KAOSaward. aldrig..

    KRAM Maritha

    SvaraRadera
  8. Tack snälla, snälla, snälla!!!!! Du gjorde mig såååå glad! Nu ska jag kila över och blogga om den.

    Kramar

    SvaraRadera