fredag 18 september 2009

Vinst!

I början på veckan shoppade jag loss hos Landstoken. Jag vann ju deras födelsedagskort-tävling för ett tag sedan. Och nu hade de fått in så himla mycket nya läckra saker så jag kunde inte hålla mig längre, hihi...

Igår kom paketet. Snabbt och smidigt med DHL måste jag säga. Och billigt.
.

Har ni sett så mycket mumsigt!!!

Härliga nya papper, finns det något mer inspirerande? Massa fina charms av Landstokens eget märke och trinketpins från Maya Road. Och så kunde jag ju inte låta bli att köpa några blommor!! Inte för att jag behövernågra, hihi... Med i korgen slank oxå alfabetet från Tim Holtz, har suktat efter det sååå länge...

TACK SNÄLLA LANDSTOKEN FÖR DEN FIIIINA VINSTEN!!!

Nu ska jag gå och packa ner alla mina scrapsaker (vad ska jag då göra i kväll?) för jag ska ju på OscarsScrappen i morgon. Jippie!!

Kram BellaMio

7 kommentarer:

  1. Syns i morgon vännen.

    Kram Louise

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till vinsten!!! Mums vad mycket godsaker du plockade ihop!

    Utmaningen fixade du ju galant!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket godis du fått hem!! Hoppas du får en kanonhärlig dag imorgon på scrapträffen - jag är SÅ avundsjuk på dig som får träffa Susanne och Mia!! Och på dem som får träffa dig förstås! :)

    Kram Helén

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅ din lylloost!
    Vilket godis du har fått hem, så mycket fiiint!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Stort grattis! Vilka härliga saker. :)

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till vinsten!!! Vilket ögongodis du har fått hem!!!
    Jättesnygga grejor!

    Ha det bäst!!!
    kjaaaam Pernilla

    SvaraRadera
  7. Hei!

    Jeg er fra Norge, har akkurat startet med å lage kort selv. Jeg var inne på din Blogg, og synes du har laget sååå mange fine kort. Jeg ble svartsjuk på dem.
    Stå på.

    Klem fra
    Ann- Cathrin
    Du finner meg på forumet under: kreps69

    SvaraRadera