fredag 31 oktober 2008

...osså har jag gjort lite flaskkort

som oxå ska med till Tursitburån! Tänker att det är sånt som folk kanske köper när de går förbi.
Helst skulle jag vilja göra lite BIA-böcker men det får vänta. Det är ju hög tid att göra en massa julkort. Men jag behöver nya julstämplar!!! Jag är så besviken över att hÄnglar inte kommer med något julkit i år!!! Har sparat pengar och inte köpt några julstämplar för att jag ville köpa kitet. Men nu blir det nog till att köpa lite styckehänlgar istället!! Det verkar som att det kommer några nya med jultema, så det får bli av dem!!
Här kommer då flaskkorten, men som sagts tidigare, alldeles för dåligt ljus att fota i nu, så ni får hålla till godo med de bilder som blir...





















Glöm inte att skriva några rader så jag vet att ni varit här, och så jag hittar till er!!


Ha en skön helg allihopa, det ska jag ha!

18 kommentarer:

  1. Verkligen dösnygga! =)

    Ha en trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  2. Vad det ser proffsigt ut när de är inslagna på det viset. Jättefina kort.

    SvaraRadera
  3. vilka snygga flask kort!! Dom är så roliga o göra!

    SvaraRadera
  4. Kanon snygga!och så läcker inslagning!Dom kommer säker att att gå åt som smör i solsken!
    Häls. Lisa

    SvaraRadera
  5. Verkligen läckra kort du gjort tösabit. :) Vad står det under Flaskkort?

    Inspirerande!

    SvaraRadera
  6. vilka fina flask-kort!!! jag ska me försöka mig på och göra ett sånt=)

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Här fanns det mycket fint att titta på. Hit kommer jag att återkomma. Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  8. kanonfina flaskkort!!!

    SvaraRadera
  9. mycket fint har du gjort här

    SvaraRadera
  10. Men Gud vilka snygga flaskkort!!! Säljer du dom sen? (eftersom du slagit in dom tänkte jag på) Dom är verkligen läckra....Har du nån mall på flaskkort??

    SvaraRadera
  11. Jag har tre julhänglar och en söt julstämpel från Whiff Of Joy som du kan få låna om du är snäll. :-D

    SvaraRadera
  12. Vilka fina flask-kort du har gjort...
    Kramar Pia

    SvaraRadera
  13. Fantastiska flaskkort! Och så fin inslaging sedan...!
    Kul att titta in här hos dig, fanns så mycket fint att se.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  14. Jättefina kort, jag får nog ta en sväng till turistbyrån, Kan tänka mig att det finns mycket fint där. Du kanske vill visa mig ett flaskkort någon måndag, du vet ju att jag är korttokig.
    Kram Kram

    SvaraRadera
  15. Jättefina flaskkort!

    Detta är något jag inte provat på. Kanske kan passa nu när glögg-tider närmar sig :-D

    //Lotta

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Smyger runt bland olika bloggar och letar flaskkort i sista minuten innan julafton är här. Tack för tipset och inspirationen.
    God Jul!
    //Ulwa

    SvaraRadera