lördag 18 oktober 2008

En dubbel

Var ett tag sedan jag gjorde en LO, så nu tyckte jag att det var dax.

I somras tog vi en morgon och bestämde oss för att vi skulle åka till Barnens Gård. Det var en av de där få dagarna som det var underbart väder. Dagen var superlyckad. Det var mycket fint och välorganiserat där. Fanns precis lagom för barnen att göra och priserna var helt ok. Ett av de bästa ställena jag har besökt med barnen genom åren. Så har du vägarna förbi Blekinge, så tycker jag absolut att ni ska stanna till där.

När man är på semester tar man ju hur många bilder som helst på nästan samma motiv känns det som. Man vill ju liksom föreviga så mycket som möjligt. Så det fick bli en dubbel LO om vårt besök på barnens gård. Min första för övrigt!


Lämna gärna en kommentar så jag vet att du varit här! Alltid trevligt besökare :)

Over and out!

9 kommentarer:

  1. Jättefin, härligt upplägg :-)

    SvaraRadera
  2. Vad fint du gjort! ja eller hur ibland har man så många kort som man vill rymma! Smart sätt att få med alla! :)

    SvaraRadera
  3. Fränt upplägg och häftiga färger!
    Millan M

    SvaraRadera
  4. Wow vilken fin blogg du har...som bara kryllar med fina alster:) Bara ÄLSKAR bröllopsboken. Gud så snygg den ÄR!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Jättefin lo. Jag får ta o åka dit med barnen en dag nästa sommar tror jag
    Hälsningar
    Helena landstoken

    SvaraRadera
  6. vilken härlig dubbel Lo du har gjort!

    SvaraRadera
  7. Ens ån fin LO. Härligt att du gjorde en dubbel också. Very nice!

    Ang. din fråga om stämpeln på mina tags. Det är en av de nya stämplarna från Kortmakaren. Tomas heter han och det finns 12 stycken olika om jag minns rätt.

    Ha en bra helg. Själv åker jag på mässa i Karlstad imorgon ;o)

    SvaraRadera
  8. Härlig och färgglad layout! Vi var på Kolmården i somras, jättekul men jösses vad många kort det blev!

    SvaraRadera
  9. Superfin Lo. Tack för din kommentar hos mig :o)

    SvaraRadera