onsdag 8 oktober 2008

Mamma fyller år

Idag fyller min mamma år, så jag har knåpat ihop en liten present till henne. Hon har börjat resa en del så jag gjorde en resedagbok.


Det är fyra kapitel i boken, med andra ord hon får plats med fyra resor. Jag har gjort så att först så finns en sida där hon skriver i vart hon åkt och när resan gjordes. Sedan finns det 14 sidor där man kan skriva i vad man har gjort dag för dag, ex utflykter. Sist finns ett blad där man skriver vad som varit bra med just denna resan. Kanske att hotellet var fräscht eller att resan var välarrangerad. Det sitter flikar där varje ny resa börjar så att man lätt kan hitta rätt.


Tagen har jag köpt färdig och dekorerat med en hängelstämpel, 3d-lack, band och glitterbokstäver.







Så... vad tycker ni? Skriv gärna en kommentar!!

Tjingeling pling!

10 kommentarer:

  1. Jag tycker verkligen om din bok ..
    skulle vara kul om man fick se lite mer i den eller är sidorna tomma. tänkte jag skulle lifta denna super bra ideé

    SvaraRadera
  2. Oj så fin!! Vilken bra present, den måste hon blivit jätteglad över :)

    SvaraRadera
  3. Super fin present!

    Den bord uppskattas.

    SvaraRadera
  4. Jättefint, du hade mycket fint här hos dig, första gången jag besöker din blogg!

    //Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  5. Superfint som vanligt! Vi ses ikväll.
    Millan M

    SvaraRadera
  6. Jag skulle ju kunna kommentera BARA din mammas resebok, men känner att jag måste kommentera allt fint du gör!!!
    Blir så sugen på en BIA när jag ser allt läckert du har gjort med den. Lycka till med Magda!

    Jag kommer garanterat igen..

    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Vilken jättebra idé! Den skulle då jag bli jätteglad över! Och det tror jag din mamma oxå blir:-)

    SvaraRadera
  8. Mega tuff funderar på att göra en sådan till mig själv :)

    SvaraRadera
  9. Åhhh vad fin... Ska jag nog göra att ge bort i present.

    SvaraRadera