fredag 31 oktober 2008

Blogg Candy

Det är Blogg Candy hos Camillas magnolia kort: http://www.dreamcottage.nu/butik/index1.html

Så skynda dig in och var med!

Tänka sig, jag har just idag blivit varse att hÄnglar och Magnolia inte är samma stämplar!!! Jag hade ingen aaaning... Och jag måste säga att stämplarna är ju så otroligt lika att det kanske inte är så konstigt att jag inte märkt det. Jaja, jag är ju inte den enda har jag förstått, och nu har jag ju lärt mig nåt nytt idag me' :)

Nattinatti!

2 kommentarer:

  1. Nämen se vem jag råkade få se på svensk scrapbooking... :-) Kul att se din blogg!!! Vi ses på måndag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Goddagens :D men jag har varit här ser jag nu ;) hmmm har jag kladdat ngt hos dig tidigare?? HIHI jooo ibland smurfar man runt så tillslut blir man vimmelkantig...
    Underbara alster du gjort, dina flaskkort var GÖÖÖR SNYGGA!!!

    SvaraRadera