torsdag 17 november 2011

Jag vann!!!!

Härliga Inkido har haft en utlottning på sina ljuvliga julpapper och dem ville jag såååå gärna vinna!!


Och gissa vad??!! Igår när det var dragning så vann jag!!! Jag blev så himla glad!! TACK Inkido för en toppenvinst!!!

Och inte nog med det! Nähä, minsann, En liten butik hade en liten tävling i sitt senaste nyhetsbrev. Den gick ut på att man skulle leta upp en produkt i butiken och tala om alla kategorier där den fanns med. Riktigt rolig tävling tyckte jag och började leta.

Man skulle sen skicka dem ett mail och döm om min förvåning när jag fick ett snabbt svar tillbaka att jag vunnit ett litet pris :)

Så jag som i princip aldrig vinner något har nu på några dagar vunnit två gånger! Såååååå glad!!! Ska bli skoj när roligheterna dimper ner i min brevlåda, Trallalla :)





6 kommentarer:

  1. STORT Grattis till dig. Är så glad för din skull, även om jag gärna hade vunnit också;-) Verkligen fina papper.
    Ha det bäst

    SvaraRadera
  2. Åh vad glad jag blir för dig, Grattis!!!
    Trevlig helg
    Kram Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  3. Grattis till den fina vinsten!

    SvaraRadera
  4. VAd skoj att du vann!
    Dubbelgrattis till dig! :)

    SvaraRadera
  5. Grattis!! De papperna är ju såå himla fina...

    Kram Lena

    SvaraRadera
  6. awww so happy for you..enjoy your prizes..loves ya

    SvaraRadera