fredag 18 november 2011

Födelsedagskort

Jag har är ju med i en födelsedagsswapp på Svensk Scrapbooking och nu var det tjejen som kallar sig för Uzaan's tur att få massa härliga scrappaket!!!


Och så klart ska det ju vara ett kort oxå :) Det är ju det roligaste som finns när det ligger personlig post i lådan istället för trista räkningar!

 Mitt kort blev i bästa vintage-stil den här gången!! Men så klart, det blir de ju de flesta gångerna :)




 En ram som jag använt punch around the page-stans på och så skurit ut mitten så det blev en fin ram. Lite blått papper bakom och så en ram till som den söta flickan fick plats i.

En liten pippi fick oxå vara med, den är mistad med Glimmer Mist och glittrar så himla läckert!





 En stämpel som jag vunnit för länge sen, men aldrig tyckt att jag hittat något tillfälle till! Men nu passade den perfekt!!

Liten metalldekoration med pärla för att rama in stämpeln.




 Några egengjorda blommor och så en rosett i Hug Snug-band. Gillar att de där banden kan bli så där läckert skrynkliga om vill...



Och så en liten dekorerad insida för hälsningen!






2 kommentarer:

  1. Man blir alltid grymt imponerad och inspirerad när man tittar in här:)
    Det finns så mycket snyggt att beskåda och njuta av du är helt otrolig på att skapa:)

    Ditt kort är helt ljuvligt helt underbart och jag gillar det massor:) Snyggt jobbat:)

    Ha det bäst och önskar dig en underbar lördag och helg:)

    Massor med kramar från Lilla vännen Inger :)

    SvaraRadera
  2. Hallå vännen!

    Jättegrattis till dina två vinster, det är du värd;)

    Helt underbara kort!
    Sköt om dig så hörs vi!

    Kramar från Erika

    SvaraRadera