torsdag 28 maj 2009

Vilken underbar dag!!!

Trots det urtrista vädret så har jag haft en kanondag!

Först var jag hos Lillnettan och hämtade min underbara gorjuss-girl stämpel som jag beställt, sen åt jag lunch med en kompis på stan, och när jag kommer hem och tar in posten så har jag fått ett brev. Sliter förstås upp kuvertet och vad får jag väl se? Jag har fått en KAOS-award!!! TACK snälla, söta, rara, gulliga, underbara LOUISE!!! Åh, vilken vän jag funnit i dig!


Titta titta!

Så här har hon skrivit om mig på sin blogg: Denna Kaos awarden går också till en otroligt duktig tjej. Hon har verkligen hittat sin stil. Alla hennes alster är bara så otroligt vackra. Hon ger mig tips och nya idèr och är en otroligt god vän. Önskar att jag vore lika duktig som henne. Det är ju nästan så jag börjar gråta, gulle gulle dig!

Men inte nog med det! Nänä då! Tro det eller ej, men jag har faktiskt fått en KAOS-award till!!! Denna kommer från Angelica, en alldeles underbart go tjej, som jag önskar att jag bodde mycket närmre, på kramavstånd typ! Så här skriver hon om mig:

BellaMio
Fastnade på hennes sida för ett bra tag sedan och där är alldeles underbara kreationer. Mysig tjej med rötterna i Oskarshamn (där även en annan underbar människa bor! *ler*). Skriver uppmuntrande och stöttande i sina kommentarer och har alltid ett gott ord på vägen att delge till sina medmänniskor! Gör grymt snygga blommor och är skitduktig på färgläggning (vilken som helst!) av stämpelmotiv!

Nu rinner tårarna kan ni tro! Två så här underbara skrivelser till/om mig på en och samma dag, ojoj! Jag är så glad att jag började med denna hobby, den har givit mig så mycket. Och inte minst alla dessa nya vänner som visat sig vara världens bästa tjejer!


Men ni ska väl ändå inte tro att det är stopp där, nope, inte alls...

Av både Essmo och Louise har jag dessutom tilldelats/utmanats med denna fina Award:


Denna award är lite speciell. Man ska nämligen ge den till någon som man tycker har en ärlig anda gällande skapandet! Och tänk! De tycker att jag har det!!!

Man ska även skriva 10 saker ärligt om sig själv och sen skicka Awarden vidare till 7 personer...

So here I go:

  1. Jag har hemskt svårt att hålla reda på mina nycklar! Ligger de inte i handväskan så kommer jag aldrig hitta dem igen!
  2. Skulle verkligen behöva städa i mitt hus oftare, men det är ju såååå tråkigt!
  3. Jag är sjukligt noga med att passa tiden, och blir ganska sur på folk som inte gör det.
  4. Spenderar alldeles för mycket tid vid datorn.
  5. Shopoholic, nåja... Men jag köper helt klart mer scrapsaker än jag behöver, men vem fasen vill nöja sig med det man har?
  6. Har en urgammal mobil, och jag bryr mig inte!
  7. Skulle behöva gå ner i vikt, men har alldeles för dåligt karaktär. Mat är ju ljuvligt, och choklad, och kladdkaka, och hallon dessert, och...
  8. Är väldigt kräsen med maten, vill ha vällagat kött och äter inget malet/pressat eller på annat sätt ihopjoxat.
  9. Sover fortfarande på samma kudde som när jag var liten :)
  10. Tycker det är vansinnigt kul att sjunga. Högt i bilen, på hög volym med mitt singstar, ja var som helst nästan!

Jaha ni, det var 10 sanningar om mig det. Hoppas ni fick veta något nytt i alla fall, hahaha...

Och då ska vi se, vilka vill jag nominera till detta nu då... hm... tänk... tänk...

Tiggy

Lillnettan

Millan M

Jessica

Anneli

Mia T

Pernol

Japp det var sju det, nu väntar jag med spänning på att lära känna er tjejer lite bättre, hihi...

Nu tror jag att jag ska pyssla en liten stund till!

Tuddelu go' vänner!

6 kommentarer:

  1. Först och främst: tack för titten & awarden! :-D Som jag skrivit på bloggen så är jag inte delaktig i kedjesaker men jag kan skriva tio saker om mig själv bara för att du är en så skön tös. ;)
    Tack för berömmet för Scrapkollen men jag kan bara ta för mig äran att ha sått idéen till det då det är Alien bling som sköter det helt och hållet.

    SvaraRadera
  2. Va kul å läsa dessa sanningar om dig.. Sitter å småfnissar då flera av dom faktiskt stämmer väldigt bra in på mig med.. hihi..
    ha det så bra !
    kram kram!

    SvaraRadera
  3. Hej gumman.
    Kul att du blev glad. Tack för alla fina ord själv som du skriver i in blogg.

    Kram kram

    Louise

    SvaraRadera
  4. Hej vännen! Tack så hemskt mycket för awarden!!! :D Jag ska ta mig an den imorgon. På den måste man tänka efter! Nu är det snart nattinatt.

    kramis Pernilla

    SvaraRadera
  5. Hello tjejen!
    Grattis till awarden, du är värd varenda en av dem du får. Allt du gör blir så himla fint.
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  6. Tack också för besöket på min hemsida och kommentaren - det värmer!

    Grattis till Kaos adwarden, den är du värd du är så duktigt, det är alltid så kul titta in här man får så mycket inspiration

    Tusen tack för awarden! Jag antar jag utmaningen med en viss tvekan..... för jag har alltid svårt skriva på grund av min ordblindhet. Så jag brukar aldrig vara delaktig i kedjesaker. Men det var så kul att läsa dessa sanningar om dig.. Har skrattat flera gånger mycket stämmer in på mig av det du har skrivit... Så jag ska försöka denna gången. Jag ska titta på detta i helgen.

    Kramizar Anneli

    SvaraRadera