tisdag 5 maj 2009

KAOS och award igen!

Jaha så har då ännu en vecka börjat... Och jag har redan hunnit beställa från två olika butiker, hihi... en kompis ville shoppa lite och undrade om jag visste någon mysig butik så jag föreslog att vi skulle beställa lite (!) från Ljuva änglar, har du aldrig varit inne hos dem måste du bara hasta dit. De har massa läckra saker, och snabb leverans oxå!

Sedan när jag satt och betalade den orden så kom ett mail från Brunkullan att de har 25% på det mesta i sin butik, så då var jag ju bara tvugnen att handla lite där oxå! Blev mest papper och förnödenheter, men de måste ju oxå inhandlas någongång och då är det ju alltid trevligt med lite rabatt!

Sedan har urgulliga Dolliver/Angelica skänkt mig en Award!! TACK snälla goa du!! Har ni inte varit inne hos henne förut är det verkligen dax för ett besök där!!





Awarden skickar jag denna gång vidare till mina nya kollegor på Handarbeta! De är så goa och skapar så mycket fint!


Sedan måste jag ju bara visa vad jag har fått av min alldeles supergoa vän Lillnettan:



EN KAOS- AWARD!!! Gissa om jag blev glad!!!

Så här skriver hon: BellaMio, tjejen som lärde mig använda pappersskärare, visade vad en distressdyna var och har bistått med hejarop under hela min scrap-utveckling. Skulle inte ha kommit långt utan dig!

Det var inte utan att jag fick blinka ett par gånger extra när jag läste det kan jag säga... Och visst är hon grymt duktig!! Önskar jag kunde se nya saker och ta mig an utmaningar som den tjejen kan...

Nu är det ju då min tur att skicka vidare till tre goa pysslare... Jag har redan bestämt mig för vilka de ska gå till, men jag vill att det ska vara en överraskning när de dimper ner i brevlådorna hemma hos dessa tre tjejer... Jag sitter och knåpar på den första nu, men lovat att visa när de är färdiga!


Sedan skulle jag vilja ha lite HJÄLP!! Är det någon vänlig själ som kan lära mig hur man lägger in en egen underskrift i sin blogg efter varje inlägg? Jag har kollat runt lite men får inte till det... Vet du hur man gör? Snälla, hjälp mig!!

Ja det var väl allt för denna gången!

Stor kram till er alla!!

2 kommentarer:

  1. Heeeeej tjejen!

    Vilken fin KAOS-award du fått! Visst är Lillnettan duktig? Men så har hon visst haft en väldigt bra mentor förstod jag! *ler*

    Visst var det lite roliga foto på dottern... Hade såå kul med henne i lördags, det får jag banne mig göra om med henne!

    Ang signatur, så fixade jag till min via http://www.mylivesignature.com/
    Där väljer man liksom stil, font, osv, men man kan också läsa in sin egen handstil via scanner tror jag?
    När du sen har gjort det färdigt så får du en länkkod som du sen lägger in på
    Blogger -> Inställningar -> Formatering -> Bläddra ner och klistra in koden i "Mall för inlägg", spara och sen är det klart! Skriv ett nytt inlägg så kommer signaturen med där!

    Lycka till och hojta om du behöver hjälp! Jag finns på angelica_single@hotmail.com (<--- I know - det är en urgammal adress, innan jag träffade mannen... *ler*)

    Ha de bäst!
    Kram / Angelica

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Grattis till KAOS-awarden. Så himla fin den var och vilken fin motivering. Lillnettan är jätteduktig.
    Hittade sidan jag använde när jag gjorde min signatur prova den här länken http://www.mylivesignature.com/ sen kommer jag inte redigt ihåg jag gjorde men det står på den sidan.
    Ha det bra
    Kramar Eva

    SvaraRadera