onsdag 14 september 2011

Vacker gåva!



För någon vecka sedan var jag på besök hos Inger och Pysseltagen när det var jippo där. Det är så otroligt roligt, jag älskar att få gå och titta, klämma och känna på alla grejerna i butiken. Och det är så himla kul att träffa alla goa tjejer som man bara möter i datorns land annars.

En av de goa tjejerna erbjöd jag förra gången jag var där att hjälpa med en blogg och nu har vi blivit så härliga vänner.

Så gissa om jag blev glad och väldigt förvånad när jag fick denna fina gåva av henne under helgen!!


Ni må tro att jag blev sååå glad och verkligen rörd över den fantastiska gesten!!

Med presenten följde även ett presentkort att handla pysselsaker för, TACK snälla goa Annette!!! Synd att vi bor alldeles för långt ifrån varandra...



5 kommentarer:

  1. Annette är en riktig pingla, alldeles underbar.

    SvaraRadera
  2. Jag är så glad att jag hittat dej, Tänk Mio, om vi bott på samma gata o Allram också, så himmla kul det skulle va´,snart ses vi på scraplägret, jag längtar sååå.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin present och så vacker. /Carita

    SvaraRadera
  4. Jag skulle bli super glad om jag fick en sådan underbar gåva:)
    Vilken kanon present idé denna finns det STOR liftvarning på:)

    Önskar dig en jättetrevlig söndag och ha det bäst:)

    Kramar från Lilla Pyssel Inger:)

    SvaraRadera