torsdag 24 december 2009

Presenter klappar och julafton!

Idag är det julafton!!! Tror det måste vara årets bästa dag!

Så jag vill passa på att önska alla er som tittar in här en riktigt GOD JUL!!! Hoppas ni får en härlig julafton!

Själv ska jag packa in min familj i bilen och åka till mina svärföräldrar som bor ca 15 mil bort.

Jag skulle vilja visa er vad jag hittat i min brevlåda. Jag är så rörd och så glad över omtanken från goa vänner!


Det här är från Louise, när hon hörde att jag hade problem med mitt diskbråck igen så skickade hon den här söta krya-på-dig-gåvan till mig. Så rörd jag blev. TACK kära vännen!!!




Det här låg i min låda igår, och jag kände så klart igen avsändaren med en gång. Men blev lite undrande, vad har hon skickat till mig? Jag har inte köpt något på sistone, hihi!! Detta supervackra och annorlunda julkort och tillhörande klapp kommer ifrån ESSMO!!! Hon har skrivit så vackra ord att jag fick tårar i ögonen när jag läste vad som stod på tagen. TACK SNÄLLA SÖTA RARA DU!!!

Till sist vill jag visa vad min äldsta son har knåpat ihop till sin flickvän...Tycker han är så duktigt och jag tycker verkligen att det är roligt att han väljer själv att pyssla ihop julklappar. Så LISA om du är här inne och tittar och inte har öppnat dina klappar ännu, då får du inte läsa längre än hit!!!



Flickvännen är suverän på att rita manga (har vunnit massa tävlingar m.m.), så ett ritblock var ju självklart. Men det är trist framsida på såna, så han gjorde en ny, lite mer passande!

Sen skulle han ha något mer att stoppa ett presentkort i. Så han har vikt den här supersöta asken alldeles själv. Det enda jag fick göra var att knyta bandet för det var han inte så bra på, hihi...
Kram på er alla!
BellaMio

2 kommentarer:

  1. Det var ju jätte snällt men hoppas du blir bra efter ditt diskbrock.. Men hoppas du hade en fin jul i år iaf...

    God jul och gott nytt år

    Tack för att du höll i swappen den var rolig

    (ica86 på forumen)

    Kramar Erica

    SvaraRadera
  2. hej mio vad fina sacker du gör . Jag saknr dig kom snart kram Emilia

    SvaraRadera