söndag 27 december 2009

Härliga fina julklappar!

Jag måste ha gjort något rätt i år för jag har fått såååå fina julklappar!! TACK alla ni söta människor som gett mig dessa fina gåvor. Jag är verkligen rörd!

Den första julklappen jag öppnade fick jag när vi hade lilla julafton här hemma. Eftersom mina stora killar skulle fira julen hos sin pappa så hade vi julafton här den 22:a. Vi åt god mat, myste med julgodis och öppnade klappar.

Av mina goa killar fick jag det här:


Tack söta ni, precis vad jag ville ha!
Jag hade även fått ett paket av min härliga DT-mamma, och jag var såååå nyfiken!! Det läckra paketet hade legat under granen hela dagen och det var vääääldigt svårt att låta blir det ;)
Men till slut fick jag i alla fall öppna det. Och gissa om jag blev glad!!! Inger hade verkligen prickat in mig precis!!! Titta bara!!
En förvaringsväska för alla småsaker!! Ni ser ju på bilden hur glad jag blev. TACK SNÄLLA INGER FÖR DEN UNDERBARA GÅVAN!!!
På julafton åkte vi till mina svärföräldrar som bor på norra öland och firade med dem. Vi åt god mat (favoriten i år blev gravad rådjurssadel som min svärfar gjort själv, mums!), och öppnade fler paket.
Detta är min fina skörd:
Av goa lillnettan fick jag dessa tre ursöta stämplar! Tack sötnosen :)
Av min dotter fick jag dessa fina clips från Tim Holtz. Har velat ha dem lääänge så det passade perfekt :)
Av Karåla i en swapp på Svensk Scrapbooking fick jag dessa läckra dekorationer. TACK snälla gulliga!!
Dagen innan julafton hittade jag detta fina i min brevlåda. Gissa om jag blev nyfiken. Det är från ingen mindre än Essmo! Hon har skrivit så fina ord på tagen:
"En liten julklapp till dig för att du
alltid lämnar så goa ord i bloggen min.
Du skapar så otrologt fina alster
å jag hoppas sakerna kommer till användning.
Önskar dig en riktigt God Jul!
Många scrapkramar Karin/Essmo"
Det var inte utan att jag blev lite fuktig i ögat ka jag säga! TACK söta du!!!
Och inuti paketet fanns detta:
Nog kommer det till användning alltid :)
Och sist men absolut inte minst fick jag detta av min kära sambo:
Lukta gott från Puma, härligt! Ibland är det ljuvligt att få lyxa till det med ljuvlig duschcreme, body lotion och några stänk parfym :)
Och så fick jag detta oxå!! En scrapweekend på hotell i Helsingbord i samband med mässan i slutet av mars!! Min goa vän Louise och jag ska åka och bara ha en alldeles underbar tjejhelg, hihi... TACK GOA SAMBO FÖR FINFINA KLAPPAR!!
Nu ska jag hjälpa gubben i tvättstugan, vår tvättmaskin låter väldigt oroväckande när den centrifugerar :(
Kram
BellaMio

8 kommentarer:

  1. Åååå vilka fina julklappar du fick!

    Jag vill passa på att önska dig en God Fortsättning och ett Gott Nytt År!

    Ha det gott!
    kramelikram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Å vilka fina julklappar du fått. Men som du vet gillar jag den från magnus bäst. Längtar sååååååå.
    En jätte kram till dig för att du alltid finns där.
    Louise

    SvaraRadera
  3. Va mycket fint du fick i julklapp:)!

    hoppas du har det bra!

    KRAAAAAM

    SvaraRadera
  4. Är det scrappmässan i helsingborg du menar?? du skrev helsingbord så jag misstänker det var i hbg dit ska jag med iaf

    SvaraRadera
  5. Hejsan....
    så mycket fint du fått i julklapp och så fin du var på fotot. Hoppas ni har haft en underbar jul och att den fått en god fortsättning, nu vill jag bara önska dig ett GOTT NYTT ÅR och hoppas vi kan träffas snart.
    Massor med kramar Eva

    SvaraRadera
  6. Va mycket fina klappar du fick! Å va jag blir glad som kunde göra dig glad :p
    Passar på å önska dig Gott Nytt År!
    kram kram!!!

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga julklappar du fått! Så mycket pyssliga saker!

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Vilken trevlig blogg du har och mycket fint att titta på. Jag undrar var jag kan hitta de fina clipsen från Tim Holtz. :o)

    /Marie

    SvaraRadera