torsdag 26 mars 2009

Bidrag till...

Jag har gjort ett bidrag till Hobbyhusets skiss för Mars månad. Det var en jätterolig skiss att jobba efter. Rejält utmanande var den oxå, se det blev till att gnugga scrapknölarna lite extra!


Så här ser skissen ut som man skulle inspireras av/följa, och alstret skulle följa ett tema oxå, GLÄDJE!!


Jag valde att göra ett kort denna gången. Och så här blev mitt bidrag:

Tyckte verkligen att den söta stämpeln från nya hÄnglar-kitet passade så bra här!

Detaljbild: Fågeln är en rub-on från SEI, några duttar pearl-maker i hörnet & sidenband i tag'en...


Detaljbild 2: Jag gillar att snurkla runt lite Scrappers floss runt blommorna, det ger ett levande intryck :), och Sedan ficka jag äntligen tillfälle att använda mina nya läckra körsbärsblommor!


Motivet är målat med Tombow's och akvarellpennor, helt klart mina favoriter för färgläggning!

Så nu håller jag tummarna och hoppas på turen!

Hej hopp tills nästa gång!

1 kommentar:

  1. Så gulligt kort. Det där med hänglarkit kanske man skulle köpa också. Såg ju så söta ut.

    SvaraRadera