torsdag 8 januari 2009

...

JIPPIE!

Jag har fått en awa-ard, jag har fått en awa-ard!!



Jodå, gulliga söta Anneth (ni bara måste klicka er in till henne) http://lillnettan.bloggsida.se/ har minsann givit mig en award. Så här skriver hon: "BellaMio som har en stil som jag älskar (mycket rivna kanter, brunt, rosa och dekorationer med gammaldags känsla) och som tar grymt snygga fotografier på sina alster. Slår vad om att hon aldrig står ute på balkongen och fryser arslet av sig för att försöka få tillräckligt med blekt vinterljus till åtminstone halvdana foton…"

Jag kan säga att det var inte utan att ögonen blev lite fuktiga när jag läste hennes vänliga ord! Jag, som halkade in på denna hobby från fotograferandet och är så j*vla kräsen med ljuset att jag letar olika platser i huset varenda gång, och till och med har släpat fram mina studioblixtrar vid ett tillfälle för att få till ett bra ljus...

Det känns så kul att få lite uppskattning för det man gör! Jag återkommer ikväll med mina nomineringar...

Tuddeluu!!

3 kommentarer:

  1. Grattis Mio!

    Mvh Ake

    SvaraRadera
  2. Kikar tillbaka in till dig så här på kvällskvisten!
    Här fanns det en del att studera så jag blir nog kvar en stund!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Maria!

    Jag har ngt till dig i min blogg bara för att jsut du är du! ;)

    Ha en fortsatt trevlig helg, kram

    SvaraRadera