lördag 29 november 2008

Julmarknad idag!

Så har det då blivit dags för den första av årets alla julmarknader!! Mysigt tycker jag!! Marknaden heter gammeljul och går av stapeln i en hembygdspark. Om det bara hade varit lite snö oxå så kunde det knappast bli mycket mer stämningsfullt.
Tänkte visa er lite av det jag kommer att ta med mig.



Först ut, lite julkort förstås! Ha gjort en hel hoper av dem!









Små minialbum:




Sedan har jag gjort lite jultags, just dessa är en scraplift från http://hoppetossadesign.webblogg.se/ som har en liten guide i sin blogg på hur man gör dessa.





En liten bok om vänskap. Gjorde med BIA'n förstås!
Ett par kom-ihåg-block, alltid lika roligt att ge bort!
Kylskåpsmagneter, jag har kört dem i min lamineringsmaskin så de ska hålla lite bättre...

Jag har gjort ett par kit med färdiga kort och kuvert. Väldigt enkla kort, men ändå :)

Det var allt för denna gången. Håll tummarna för att jag säljer bra idag!

12 kommentarer:

  1. Åååh så fina grejer! Haha, ser att du också hittat till Hoppetossas blogg, jättesnygga tags du gjort. ;) Smart idé med kylskåpsmagneterna, måste provas!
    Själv är jag med i en julcybercrop och ska göra julgodis med min man. Kan det bli bättre? Lycka till nu!

    SvaraRadera
  2. Oj vad många fina saker du ska ha med dig på marknaden!!! De små blocken är ju för sööta!!! :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det gick bra för dig idag! Väldigt snygga tags du gjort och korten var också fina.

    SvaraRadera
  4. Vilka fina saker och kort!! Hoppas det gick bra för dig idag..

    SvaraRadera
  5. Så avis jag blir på dig som ska på julmarknad. Blir inget sånt för mig i år. Gillar dina små minaböcker :D De är urtjusiga. Ska nog skriva bia på önskelistan trots allt :D

    SvaraRadera
  6. Åh vad du hunnit skapa!
    Och så massor fint!
    Hoppas försäljningen gått bra,
    jag skulle ha plundrat ditt stånd
    om jag varit på marknaden! :)
    Supersnyggt!

    SvaraRadera
  7. Oj vad mkt fint du hann med att göra till marknaden! =)

    Hoppas att det gick bra med försäljningen! Ha det gott, kram!

    SvaraRadera
  8. Hej!

    Väldigt vad fina kort du har gjort. SÅ roligt att titta in till dig.Nu blev jag riktigt inspirerad

    Återgälda gärna besöket för nu har jag till sist lagt in i båda bloggarna:

    www.articsisters.blogspot.com

    och min egen;
    www.digiscrapp.blogspot.com

    Välkommen

    SvaraRadera
  9. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  10. Blev lite tokigt med förra inlägget.... vad jag ville säga var att du har gjort jättefina saker och jag hoppas att det gick riktigt bra på marknaden!

    Tack för kommentar hos mej!

    SvaraRadera
  11. Oj vad mkt fint du hade här hos dig. Hit kommer jag gärna tillbaka för mer inspiration.Tack för att du skrev i min gästbok.kram...christine (tyrasmatte)

    SvaraRadera
  12. Wow, så mkt fint du har gjort!! :-)

    SvaraRadera