tisdag 4 november 2008

Börjat så smått

... med julkorten! Men jag kan inte riktigt hitta inspirationen! Jag behöver snö, och tända ljus och glögg!!!

Får nog fixa till lite julstämning ikväll, hmm ja snön kan jag ju inte göra så mycket åt. Men lite tända ljus, glögg och ett par goda mandelpepparkakor kan jag nog åstakomma i alla fall...

Sedan är det bara att hoppas att jag hinner fixa till ett par julkort ikväll :)


Visar de senaste jag gjort i alla fall:




Ett till med min favvostämpel från hÄnglar:


Och ett med den härliga stämpeln från Landstoken:



Scrappa lugnt!

12 kommentarer:

  1. Superfina julkort! Blev själv sugen på att skapa julstämning och göra julkort men det får bli en annan kväll då jag ska sjunga i min kör ikväll.

    SvaraRadera
  2. Jättehärliga julkort! Korka upp glöggen och fortsätt skapa :0)

    SvaraRadera
  3. Väldigt inspirerande! Måste bara fråga.. vart har du fått tag i det där fina tavelstället du har korten på?

    SvaraRadera
  4. Ehum.. förresten så är du.. Utmanad! Kolla in min blog. :)

    SvaraRadera
  5. Superfina julkort, men är inte tjejen på stämpeln från Hänglar och Stänglar? Jag har lärt mig att de med runt ansikte kommer därifrån och de med "flodhästansikte" kommer från Magnolia, men jag kanske har fattat helt fel :(Hur skiljer man på dem i så fall?

    SvaraRadera
  6. vilka snygga kort. julen är ju bara för mysig..måste inhanlda lite glögg och pepparkakor själv tror jag :-D

    SvaraRadera
  7. Åhh så ljuvliga kort! =) Gillar massor!

    Ha det gott, kram

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga kort, härliga färger :-)

    SvaraRadera
  9. Wow vilka fina julkort!

    SvaraRadera
  10. ååååh, härlig julkort du har gjort :) ramarna runt motiven var riktigt snygga! :D och den söta stämpeln från landstoken den har jag med! ;) sååå fin :)
    www.bleckvardsscrap.bloggagratis.se

    SvaraRadera
  11. Superfina julkort!! :-)

    Behöver du lite ispiration har jag precis uppdaterat min blogg med julstjärnor och julstrutar... ;-)

    kram
    Kicki
    http://blogg.aftonbladet.se/8948/

    SvaraRadera
  12. Underbara kort :)
    Vad skoj att ni kommer på söndag. Hoppas att vi nu har vädrets makter med oss bara :)
    Hälsningar
    Helena

    SvaraRadera