lördag 9 juli 2011

Mer presenter...

... igår var det ju min födelsedag, även om jag firat lite innan, hihi...












Det superfina kortet hittade jag i brevlådan. Det är från min goa DT-kollega Cath. TACK gulliga du!!


Och på kvällen var det dax för lite firande med familjen...

Och då fick jag det här!! Ansiktsmasker, underbar hudlotion, glansspray till håret och chokladpraliner!! Och in den röda kassen ligger den bästa presenten, ett otroligt presentkort till frissan. Med så mycket pengar blir jag nog snyggast i Sverige, hahaha!!


Jag vill tacka  alla mina fantastiska vänner och min härliga familj för alla fina presenter och födelsedagshälsningar som jag fått. Jag är så rik som har så fina vänner omkring mig!!





8 kommentarer:

  1. Ett stort GRATTIS i efterskott.
    Vilka kanonbra presenter och vilket snyggt kort

    SvaraRadera
  2. hoppas mitt kort han fram :D
    Grattis i efterskott :D

    SvaraRadera
  3. STORT GRATTIS i efterskott!
    kram//Y

    SvaraRadera
  4. WOW mera underbara presenter vilken födelsedag du fick vad KUL:) Det är du mycket väl värd:)

    Håller helt med dig man är mycket rik när man har många fina underbara vänner och familj runt sig:)

    Vad glad jag blir för din skuld att du blev riktigt uppvaktad på din födelsedag och att du är lycklig för det:) Men som man är själv mot andra får man skörda sen själv:)

    Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer:)

    Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Pyssel Inger:)




    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Grattis lite i efterhand. Så fina presenter du fått.

    SvaraRadera
  6. Jätte fina presenter, men skönhetsmedel kan väl tyckas lite onödigt på en som redan är vacker som en ros,(nej jag behöver inte låna penningar)du får spara det till kommande tider. Jag har en liten sak till dej när vi träffs i sommar.
    kramar Annette

    SvaraRadera
  7. Grattis i efterskott! Du vann den lilla utlottningen hos mig också. Om du mailar din adress till mig så ska jag skicka det i helgen. Om du vill se vad du får kan du kika in i bloggen :-) Kram/Veronica: veronica.tingvall@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Vilket fint kort du fick! Vilka otroligt braiga presenter!!!

    Grattis i efterskott!

    Ha en trevlig helg!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera