söndag 9 januari 2011

Tissue Tape!

Igår visade jag hos Pysseltagen hur jag lekt med Tissue Tape, hade superkul och så klart har jag filmat hur jag gjorde!!

Men först vill jag visa kortet:


 Ganska läckert eller hur? Jag gillar verkligen den här varma gula färgen!!


 En vacker text, stämpel från Rox Stamps.



Här är en av dekorationerna som jag visar på videoklippet hur jag gjort. Visst är den fiiin? Bara älskar den där chipboarden!!



 Pärlpluttar och så en vacker knapp.



Världens sötaste pippi, visar denna oxå på videon :) Himla kul och enkel att göra är den oxå!



Å här kommer då videon:

 

Hoppas ni gillar den!! Jag får be om ursäkt för missen när jag var utanför videokameran och pysslade, tur att jag kan skylla på att det bara är min andra video, hihi...

Allt material finns hos Pysseltagen :)


Tack för all härlig feedback jag fick min video förra veckan!! Det är tack vare er som jag vågade göra en ny :)


6 kommentarer:

  1. Jag har precis sett din film med Magikortet. Så bra! Du är så duktig och jag gillar det du gör. Heja dej! Kram Gertrud

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Vilket underbart kort, härliga färger, me like!!
    Jag måste bara köpa på mig lite tissue tape, det är sååå läckert.

    Vi ses ikväll, längtar.
    Kram Johanna.

    SvaraRadera
  3. Du är så himla duktig på att få det till, kortet är helt underbart och jag gillar detaljerna och färgerna som du använt dig utav jättemycket:)

    Vill passa på och önska dig ett Riktigt Gott Nytt år och lycka till med allt:)

    Hälsningar och Kramar i från Lilla Pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  4. Nä, den här gillar jag inte!! För nu har jag ännu en måste-ha sak på min lista... urläckert med sån där tape!!

    Kram Helén

    SvaraRadera
  5. Så bra film...väldigt fint resultat.
    Ha en bra dag// Inga

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Vilken bra film, snabb och man ser ändå klart och tydligt vad du gör hihi.

    Jätte fint kort.

    Kram Isadory

    SvaraRadera