lördag 29 maj 2010

Lite nytt från mig :)

Oj så dålig jag är på att uppdatera min blogg...Hua! Men nu äntligen kommer lite nytt...

Först en liten resväska som jag stansat ut med min Big Shot och en dies från Sizzix... Äääälskar den diesen :)


Den här söta skapelsen ska jag skicka till en vän med lite fina scrapsaker i...

Ettiketten har jag sprayat med Glimmer Mist så den skrimrar såååå fint...


Sen vill jag visa en LO som egentligen är ett DT-projekt, men jag vill så gärna ha den i min blogg oxå. Så vissa av er har kanske redan sett den...


Det är en LO med bilder från när min sambo och jag förlovade oss för någon vecka sedan. Tyvärr ösregnade det hela dagen, så det fick bli lite inne bilder istället. För bilder måste jag ju bara ha!!!



Ett läckert blommarrangemang. Gillar verkligen dessa stoooora rosor i två färger...




Här har jag lekt med ett wellpapp-hjärta från Inkido. Riktigt läckert...

Jaha det var allt i dag! Men vill du se mer har jag lagt upp ett kort hos Pysseltagen idag!

Kram BellaMio

15 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt att se lite nya alster från dig! DT-layouten hade jag inte sett innan, så vilken tur att jag fick se den nu. Så fin! Och väskan - hur söt som helst!! Menar du att det är en dies som stansar ut själva väskan? Gud så fiffigt!

    Hoppas allt är bra med dig!

    Kram Helén

    SvaraRadera
  2. Sikken söt liten väska och en ljuvligt fin Lo!

    SvaraRadera
  3. Jättehärlig LO och väskan var ju bedårande söt.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Åhh, vilken fin LO! Gillar den skarpt.

    Finns det en die som kan skapa väskor?!? Vad? Vilken?
    Nädå, skapar inget ha-begär isåfall inte, nänä, kan bara kanske tolkas så.....?!?

    kram

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Har sett Lo´n men den är så himla fin så den kan man titta på många gånger,så fina detaljer.Den lilla resväskan var ju bara för söt, och vilken bra present det blir med en sådan.
    Ha det gott och massor med kramar
    Eva

    SvaraRadera
  6. En jättesöt väska och en vacker Lo. Jag har en fråga till dej, om jag tvekar på en Cuttelbug eller en Big Shot, vad råder du mej till. Är det skillnad på vilka dies de tar? Tar Big Shot alla dies? Kram Gertrud

    SvaraRadera
  7. Tack snälla, det var vad jag hoppades du skulle svara. Jag såg på Scrapbruket att de hade en för ett bra pris. Kram Gertrud

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!

    Först vill jag säga ett stort GRATTIS till förlovningen! =) Väskan & lo-n är helt underbara, gillar fotona & detaljerna tillsamman blev det en härligt romantisk lo.

    Själv har jag altrat lite konservburkar du kan kika på.

    Hoppas du haft/har en trevkig morsdag, kramar Ulrica

    SvaraRadera
  9. Förlåt men vilken platta är det, jag sökte på det artikelnummer du skrev men fann inget, kram

    SvaraRadera
  10. Nu har jag beställt den :). Det blir säkert super, nu ska jag bara sälja min Reva. Kram Gertrud

    SvaraRadera
  11. Åååååh, vad söt väskan var!!!!! Supergullig!! Den diesen vore ju inte fel att ha, men säg vilken som är det?!?!?! Varje dag tror jag att jag utbrister "den vill jag bara haaaaa" ca 20-30 gånger, svårt att komma ihåg allt när det dimper ner några slantar på kontot, hahaha!

    LO:n är bara såååå underbar, den har du lyckats superbra med!!

    Ha det gott, kram

    SvaraRadera
  12. LOn är bara sååå fin!

    Och väskan den är helt underbar för den landade ju i MIN brevlåda i dag! TUSEN tack snälla söta du!
    Blev så glad! Fantastiskt söta blommor var dte i den som jag blev så glad för.
    Och du den där diesen vill jag också ha nu, så användbar till små presenter ju! Den var faktiskt större än vad jag trodde!


    KRAM! Du är toppen!

    SvaraRadera
  13. Otroligt fina alster båda två. Lo:n är jätte, jättefin. Fint minne från er förlovning. Och väskan supersöt.
    Kram
    Petra

    SvaraRadera
  14. Å vad mycket fint du har gjort men denna väskan fall mig verkligen i smak riktig super snygg:) Kramar från lilla pyssel Inger:)

    SvaraRadera