fredag 29 januari 2010

Ett födelsedagskort och en fantastisk vinst!!

Jag tror jag har tappat gnistan lite grann... Jag har inte märkt att jag skulle ha en skaparblock eller så, men jag kommer liksom inte till... Känns som att jag sitter vid datorn istället, eller spelar spel, eller shoppar nya saker... Men inte skapar jag något...

MEN!! Idag har jag minsann knåpat ihop två kort!! Japp! Känns så skönt... Ett till sonen som fyllde 14 idag (sista sekunden jag veeeet), och ett DT-alster som jag hoppas kommer upp i helgen i bloggen. Så glöm inte att titta in där.

Så här blev i alla fall kortet:

Det fick ju inte vara något lull-lull, rosa eller blommor eller så. Det går ju inte an till en 14-årig kille... Men jag blev nöjd ändå. Tagen kan man så klart dra ut, men eftersom jag fotade efter jag skrivit så får det räcka med den här bilden.

Och så till den fantastiska vinsten då... JAG HAR VUNNIT EN MÅNADS GÄSTIS HOS TINGTURA!!!! Yes!!! Som jag så gärna ville vinna just det priset!!! Gulliga Kicki skickade mig ett mail och frågade vilka stämplar jag hade sen innan så jag inte skulle få dubbletter heller. Så snällt! -Å, det är inte så många svarade jag, fast när jag började räkna efter hade jag betydligt fler än jag trodde! Hihi, varför är det alltid så med pysselsaker?

Och för er som undrar, så har arbetat med vårens OSCARSSCRAPP börjat ta form. Jag har bekräftat med två butiker idag, (det var faktiskt flera stycken som ville komma och för att göra det hela mest rättvist så bokade jag de två som svarade jag till att komma först.), så imorgon ska jag ringa och kolla om lokalen är ledig och boka den i så fall. Sen så kommer info upp på bloggen! Ska bli såååå kul att träffa er alla igen :)

Nu blir det sängen för mig. Natti natti!

12 kommentarer:

  1. Jättefint kort till sonen!
    Låter oxå kul att scrappträffen är på gång, längtar!!!

    Kramar Annika

    SvaraRadera
  2. Fina färger och "lagom" av allt till 14-årig kille. Han blir säkert jätteglad.
    Petra

    SvaraRadera
  3. Först och främst; GRATTIS till gäst-dt :)

    Och sen KUL att det är en träff på g :) Yay! Ser fram emot mer info.

    Och sist men inte minst; FINT kort! :)

    kram

    SvaraRadera
  4. Vilket fint kort, det blev säkert uppskattat! Roligt att se nåt nytt från dig också, jag kikar in varje dag! :)

    Grattis till Gäst-DT platsen!! Du kommer att platsa fint där hos Tingtura! Ser fram emot att få se vad du skapar för dem!

    Jag känner igen det där med skapandet, ibland har man lusten men man kommer bara inte till skott...

    Kram Helén

    SvaraRadera
  5. Grattis till Dt-vinsten. Den passar dig perfekt.
    Ååååå längtar till träffen ska bli så roligt att få åka på den igen, ska kolla den bloggen nu framöver då.
    Kortet till sonen är jättefint, pappren är jättesnygga. Vilket märke?
    Ha en riktigt skön helg
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  6. GRATTIS! till gästandet, det kommer att bli superkul, både för dej och oss andra, som får titta på allt fint du gör!

    SvaraRadera
  7. Grattis till gästis-platsen!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  8. Är inte ett dugg förvånad.. Du rockar ju fett liksom;). Ville bara berätta att jag äntligen länkade till din blogg nu;)

    kraaaaaam

    SvaraRadera
  9. Jättesnyggt kort till sonen! STORT grattis till DTplatsen! Du är så himla duktig!!! =)

    Ha det gott!
    kramis Pernilla

    SvaraRadera
  10. Måste ju bara säga att det är en tillfällig släng av rosa... Tillfällig!!! Hi hi.
    Ha en fantastisk helg!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Tack för ditt besök hos mig och alla bra länkar!!!1

    Ha det gott! /Marie :o)

    SvaraRadera
  12. Jättefint kort! Hoppas sonen blir glad!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera