fredag 19 september 2008

Kompisscrapp!

Ja, för mig är det ganska viktigt att få träffas med ett par kompisar och sitta i lugn och ro några timmar och scrappa tillsammans. Och fika förstås!! Och prata tjejprat! Så jag riggade kameran på stativet, ställde in på automatik och sprang tillbaka till min stol, och vips så var vår träff förevigad! Och nu så är LO'n klar. Den hamnar givetvis i mitt album och jag kommer att minnas våra träffar med värme och lycka!



Fotot är inte det bästa, jag vet. Men så blir det nu när hösten kommer och det mörkt nästan hela tiden... Hihi, men mer tid till pyssel blir det ju!

Ha en riktigt skön helg allesammans!

13 kommentarer:

  1. Härlig LO med fina höstfärger. Visst är det kul att scrappa tillsammans!
    ~Marie
    www.gladers.net

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig "höstig" (om det ens är ett ord....*S*) Gillar färgerna mycket!!

    SvaraRadera
  3. Kanonsnygg layout!! :-)
    Härliga färger!

    ~Kicki~

    http://blogg.aftonbladet.se/8948/

    SvaraRadera
  4. Ååå vad mycket fint du har gjort!!

    Jag köpte min BIA på www.stampinscrapin.com

    SvaraRadera
  5. Tack för din kommentar hos mig! Visst är det underbart med träffar. Vi är ett gäng som träffas varje onsdag :o)

    SvaraRadera
  6. Naturligtvis ska du lifta bröllopsalbumet :-) Det är bara roligt.
    Jag har använt mig av typsnittet typwriter på datorn när jag skrivit ut. Hon jag hittade iden hos hade använt magnetstämplar tror jag.
    Ha så roligt och fota gärna sedan så man får se :-)

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig lo, massor med stämning när det är scrapping såklart! ;) Tack för fin kommentar hos mi, det värmer massor! =)

    Ha en trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  8. Kul att få det dokumenterat, jag gillar också sådana scrapträffar massor!

    SvaraRadera
  9. Visst är det underbart med scrapvänner! Ibland får man trixa lite så man kan vara med framför kameran oxså. Gillar hur du använt bakgrundspappret så motivet smälte in så fint i lo´n. Tycker själv att såna papper är så vackra men ack så svårscrappade=)

    SvaraRadera
  10. Åh, vad fin. Gillar hur du har använt pärlflossen :-D

    SvaraRadera
  11. Oj, så mycket fint här fanns! :)

    SvaraRadera
  12. Vilken tuff LO med jättehärliga papper.

    SvaraRadera